Persoane interesate

29 martie 2013

Placere vinovata?!

...I'm back! :) 
Am fost "certata"! Nu am mai scris de vreo 3 luni nimic, din diferite motive, mai mult sau mai putin semnificative...si, mi-a lipsit!
Si azi imi trec cateva lucruri prin minte, asa ca, mi le voi "nota" aici. Poate ca ...exista si altii care impartasesc acelasi sentiment :)
      Plec pentru un weekend prelungit, peste hotare.. Mai precis, in Munchen! Nu era relevanta destinatia, dar am tinut sa o precizez tocmai pentru ca ...probabil "din cauza ei" scriu acum :) Si ma "lupt" azi cu niste sentimente contradictorii, o combinatie de entuziasm/nerabdare/bucurie cu o stare de vinovatie/dezamagire si dezgust!
        Ma simt vinovata ca ma simt atat de bine de fiecare data cand plec din tara! Ma simt vinovata ca ma bucur!
       Scriam anul trecut, legat de data de 1 Decembrie, cand eram plecata din tara, ca mi-e dor de "ea".. Si chiar imi era! Ziua de 1 Decembrie e o stare! Cel putin mie, imi da un sentiment aparte, iar faptul ca nu eram aici... m-a facut sa simt ca... imi lipsea! Si sunt constienta ca imi va lipsi, de fiecare data cand voi fi in alta parte... Dar, cineva :) mi-a deschis ochii spunandu-mi asa: "Tot timpul iti va lipsi ceva, daca vei pleca... dar cel mai trist e ca iti va lipsi si daca ramai!"! Ooops! Da! Cat adevar.. 
      Si parca ma simt deja mai bine! Parca nu ma mai simt atat de vinovata, atat de nemultumita de tot ce se intampla aici.. Ma intreb, la intoarcere, ce sentiment ma va incerca? Probabil, acelasi de fiecare data.. stanga-mprejur! 
        Imi place sa calatoresc, dar cui nu? Imi place atmosfera de "calatorie", emotiile, noile descoperiri si de fiecare data parca ma intorc cu forte noi. E atat de interesant sa-i spui unui localnic "Buna ziua" sau "Multumesc" in limba lui si sa-l vezi zambind apoi :)
        Fiecare "iesire" imi confirma ca sufletul ne este format din întâlnirile semnificative de care am avut parte în viaţă, de timpul de calitate petrecut cu alte suflete la fel cu ale noastre.
Asa ca indiferent de ce simt in acest moment, sunt sigura ca voi avea ce povesti la intoarcere!
Azi, va spun: Bis bald! :)
 
Voi cum simtiti?

Un comentariu:

  1. Nu cred ca trebuie sa te simti vinovata.:D
    Daca iti place atunci cand pleci din tara dupa mine e ceva normal:D

    RăspundețiȘtergere